domenica 31 marzo 2013

Lollipop Mania

I vecchi servizi fotografici di Madonna suggeriscono un articolo su quelli che, sono certa, diverrano un accessorio di tendenza nei prossimi mesi: i Lollipops.
Rossi, verdi, gialli, blu, a righe a pois, grandi, piccoli ma soprattutto di tutti i gusti, rappresentano l'infanzia ma anche trasgressione e ribellione, come del resto la diva di "True blue" e "Papa don't preach" ci dimostra.
I lollipops, come del resto ogni accessorio-moda che appare su SOY, è segno di una forte personalità, grinta e dolcezza allo stesso tempo. Molti brands noti, come Tiffany&Co li trovano versatili,le famose caramelle con il bastoncino sono diventate raffinati ciondoli, orecchini e pendenti per bracciali.
Enjoy!

The old photo shoots of Madonna suggest an article on the fashion accesorizes of the coming months: Lollipops.
Red, green, yellow, blue, stripes with polka dots, big, small but mostly of all tastes; they represent childhood but also transgression and rebellion, as the star of "True blue" and "Papa don't preach" shows us.
The lollipops, like any other fashion accessory that appears on SOY is a sign of a strong personality, determination and sweetness at the same time. Many famous brands create fine lollipops shaped necklaces, earrings, pendants to bracelets

Enjoy!

Collezione H&M conscious - una moda più sostenibile

"Siamo orgogliosi dei risultati che abbiamo portato avanti durante l’anno. La nostra forza è nella trasparenza nei progressi che facciamo. I nostri clienti sono sicuri che i loro acquisti H&M sono stati realizzati e confezionati nel rispetto dell’ambiente e delle persone." (Karl Johan Persson)
Queste le parole del presidente di Hennes & Mauritz riguardo la nuova linea eco sostenibile della sua azienda che si conferma la prima al mondo per l'attenzione all'ambiente.
la nuova campagna lancia sul mercato capi di tessuti riciclati reinventati in modo da non perdere attualità e tendenza. Inoltre quello che rappresenta uno dei fashion brand più famosi e amati, in collaborazione con WWF è impegnato nella riduzione del consumo di acqua per la produzione e utilizza solo cotone biologico.
H&M ha scelto una madrina d'eccezione per presentare la collezione, l'attrice Vanessa Paradis, che, nella sua intervista, ha dichiarato di amare in particolar modo lo stile Vintage; insomma ridurre gli sprechi senza rinunciare al glamour, questo è il principale slogan di Karl Johan Persson e il suo staff.

come sempre...Enjoy!

"We are proud of the results that we carried out during the year. Our strength is in the trasparency in the progress that we have. Our customers are assured that their purchases H&M have been made ​​and packaged in respect for environment and people." (Karl Johan Persson)
These are the words of the chairman of Hennes & Mauritz about the new eco-sustainable line of his company that is still the first in the world to care for the environment.
The new campaign launches on the market clothes of recycled fabrics reinvented without losing current and trend. Furthermore, this famous and beloved fashion brand, in collaboration with WWF is committed to the reduction of water consumption for the production and uses only organic cotton.
H&M has chosen an exceptional godmother to present the collection,the actress Vanessa Paradis, who, in her interview, said she especially loves the vintage style; in short, to reduce waste without sacrificing the glamour, this is the main slogan of Karl Johan Persson and his staff.

as always ... Enjoy!http://www.youtube.com/watch?v=futi8gcU79w

sabato 30 marzo 2013

Acqua for life by Giorgio Armani in collaboration with Green Cross International


Da troppo tempo il mondo della moda è sotto una luce di egoismo e superficialità, è tempo che  questa luce venga spenta e che vengano pubblicizzate grandi iniziative promosse da grandi nomi della moda.
nel 2012 Giorgio Armani ideò il progetto Acqua for life Challenge con l'obbiettivo di raccogliere fondi che andranno ad alleviare l'emergenza idrica in molti paesi del Terzo Mondo. Lo stilista in collaborazione con Green Cross International, l'ONG che, in Italia dal 1998, si occupa di assicurare un futuro equo, sostenibile e sicuro per tutti, attraverso un progetto di sensibilizzazione dei paesi sviluppati nell'ambito globale, affida a questo progetto due delle sue più note fragranze, Acqua di Gio e Acqua di Gioia: acquistando un profumo si contribuisce donando cento litri di acqua potabile e cinquanta litri con un "like" su facebook.com/acquaforlife o con un check-in sull'applicazione foursquare delle profumerie aderenti. Il Re Armani si spiega dicendo: “E’ una parola semplice, acqua. E come tutte le parole semplici, ha un significato profondo. Perché dove c’è acqua pulita, ci sono vita, energia, benessere, incontro sereno con la natura, meraviglioso senso di freschezza”.
Quest'anno l'obbiettivo sarà migliorare la condizione idrica in Ghana e in una regione della Bolivia che non vede precipitazioni per almeno 8 mesi l'anno, costruendo pozzi in ogni scuola.
Enjoy!

For too long the world of fashion as a source of selfishness and superficiality, it's time for change and publicize charity projects promoted by famous names of fashion.
Giorgio Armani in 2012 conceived the project Water for Life Challenge with the goal to raise funds that will alleviate the water emergency in many countries of the Third World. The designer, in collaboration with Green Cross International, the NGO that, in Italy since 1998, is responsible for ensuring a future fair, sustainable and safe for all, through a project to raise awareness of the developed countries in the global scope, relies on this project two of his most famous fragrances, Acqua di Gio and Acqua di Gioia: buying a perfume you will contribute by one hundred liters of drinking water and fifty liters with a "like" facebook.com / acquaforlife or with a check-in application foursquare of the perfumery members. The King Armani is explained by saying: "It 's a simple word, water. And like all simple words, it has a deep meaning. Because where there is clean water, there is life, energy, well-being, serene encounter with nature, wonderful sense of freshness. "
This year's goal will be to improve the condition of water in Ghana and in a region of Bolivia has not seen rain for at least 8 months of the year, building wells in each school.
Enjoy!

Gio Cellini, Fluo e Borchie

Per la nuova collezione di borse primavera/estate, Gio Cellini si affida a ecopelle di alta qualità dai colori fluo tempestata di borchie a contrasto per le più audaci e in tinta per le amanti del classico e "sobrio".



grazie a i prezzi modici e all'alta qualità, il bag designer spopola nella capitale italiana della moda, con uno stampo giovanile, fresco e aggressivo allo stesso tempo.



For the new collection of handbags spring / summer, Gio Cellini relies on high-quality imitation leather, fluorescent colors studded studs in contrast to the more bold and in color for lovers of classic and "sober".
Thanks to low prices and high quality,the bag designer depopulated in the Italian capital of fashion, with young style, fresh and aggressive at the same time.

 




venerdì 29 marzo 2013

bees and lightness, the Alexander McQueen's Spring







“The collection is a study of femininity. We looked at erotica. Vargas girls, cages, corsets and crinolines and the idealisation of the female form. Nothing is set in a particular period. It’s about sensuality and skin but not nudity. We also wanted to express lightness, for the clothes almost to hover over the women who wear them.” Sarah Burton

And is precisely in the name od Lightness that the Alexander Mcqueen's Spring Womens parade opens. Not butterflies but bees rapresent the nature rebirth, woven jacquart, silk organza peel away from models' skin, closed in corsets and cages that remind hives. From moulded resin boustier to mid-calf lenght skirt and panelled trousers. Yellow and red flowered dresses rustle on a honeycomb runway we can't do nothing else but admire and renew our passion for fashion house Alexander McQueen!
and

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